Monday 23 July 2012

Goodbye Nikon D3100

 
Salam...Setelah hampir setahun setengah aku menggunakan Nikon D3100, akhirnya aku terpaksa melepaskannya pergi beberapa hari yang lepas...pemergian Nikon D3100 diganti dengan Nikon D7000...Terus terang, D3100 ni banyak membantu aku dalam dunia fotografi ni...walaupun ia hanya mempunyai fungsi2 yang asas pada sesebuah camera, namun itu dah cukup untuk menghasilkan gambar yang cukup menarik dan cantik...Sempat jugakla beberapa job photography wedding aku guna D3100 ni...Alhamdulillah, hasilnya pun memuaskan.Pada pendapat aku, Nikon D3100 ni cukup sesuai untuk beginner yang baru nak berjinak-jinak dengan dunia fotografi ni...Fungsi2 yang mudah diteroka dan digunakan membuatkan ia menjadi pilihan para beginner....Bajet x banyak membuatkan aku terpaksa trade in D3100 ni dengan D7000...Insyaalllah, kalo ader sape2 nak jual D3100 kat aku pas ni, mungkin aku akan pkr2 gak nak beli,mane tahu,leh bg kat anak aku pakai...hehe.Apa-apapun,TERIMA KASIH NIKON D3100!!!

0 comments:

Post a Comment